I forbindelse med et vikariat hos en av våre kunder ser vi etter kandidater til følgende arbeidsoppgaver:
Stillingens arbeidsoppgaver:
- Gjennomføre anskaffelsesprosesser, herunder lede forhandlinger og evaluere prosessen, samt utarbeide anskaffelsesstrategier for anskaffelsene og bistå kunder i utarbeidelse av kravspesifikasjon.
- Inngå og følge opp kontrakter
- Lede arbeidet knyttet til anskaffelser.
Dine kvalifikasjoner:
- Mastergrad i SCM
- Noe erfaring fra anskaffelser og forhandlinger, gjerne fra forsyningssektoren
- God forretningsforståelse, analytisk og resultatorientert
- God IT-kompetanse og systemforståelse
- Gode engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
- Strukturert, systematisk, selvstendig
- Positiv og omgjengelig
Arbeidssted: Bergen
Oppstart: desember 2020
Varighet: 1-2 års vikariat
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.