For en av våre kunder søker vi etter kandidater til stilling som anskaffelsesrådgiver IT.
Arbeidsoppgaver:
- Utarbeide strategier som kontraktstrategi, anskaffelsesstrategier
- Utarbeide konkurransegrunnlag, ihht. Spordrifts styringssystem og instrukser
- Ivareta anskaffelsesprosessen – krav til offentlige anskaffelser
- Ivareta kontraheringsprosessen
- Delta i forhandlingsmøter
- Evalueringer
- Utarbeide kontraktsdokumenter
- IT kontrakter
- Tjenestekontrakter
- Administrative kontrakter
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning innen jus, innkjøp, økonomiske fag e.l. Juridisk utdannelse teller særlig positivt.
- Erfaring med gjennomføring av anskaffelser iht Lov og forskrift om offentlige anskaffelser, klassisk sektor.
- God erfaring med Statens Standardavtaler (SSA)
- Minst 3 års erfaring med IT-anskaffelser
- Erfaring med lisensanskaffelser
- Erfaring med administrative anskaffelser
- Erfaring med tjenesteanskaffelser
- Erfaring med kontraktsoppfølging på IT- og lisensanskaffelser
Personlige egenskaper:
- Utadvendt med gode samarbeidsevner.
- God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk og engelsk.
- Proaktiv, arbeidssøkende/initiativrik og analytisk.
Arbeidssted: Oslo
Oppstart: 01.01.21
Varighet: 31.12.21, med muligheter for forlengelse på 6 + 6 måneder.
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.