For en av våre kunder søker vi etter kandidater til stilling som konsulent innen offentlige anskaffelser.
Aktuelle arbeidsoppgaver vil være, men er ikke begrenset til;
• ansvar for gjennomføring og kvalitetssikring av anskaffelsesprosesser i samarbeid med avdelinger og regionskontor
• bistå i oppfølging av avtaler med leverandører av varer og tjenester
• håndtere innsynsbegjæringer og klager i anskaffelsene
• rådgivning og opplæring innenfor anskaffelser og anskaffelsesområdet
• bistå med annet arbeid på anskaffelsesområdet som å lage maler, rutiner prosedyrer osv.
Krav til kompetanse:
-
- Relevant høyere utdanning innen jus, innkjøp, økonomiske fag e.l. Juridisk utdannelse teller særlig positivt.
- Erfaring med gjennomføring av anskaffelser ihht Lov og forskrift om offentlige anskaffelser
- Erfaring med P360
- Erfaring med Mercell KGV
- Kjennskap til offentlig sektor
- Erfaring fra rådgivning og opplæring innenfor anskaffelser/området
- Erfaring fra oppfølging av avtaler med leverandører
Arbeidssted: Oslo
Oppstart: snarest
Varighet: 8 uker + 8 uker
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.