For en av våre kunder søker vi etter en senior kontraktskonsulent.
Arbeidsoppgaver:
- Lede og gjennomføre anskaffelsesprosesser i samarbeid med tverrfaglige team
- Ta ansvar for å innarbeide bærekraftsmål i anskaffelsesprosessen
- Bidra til videreutvikling av anskaffelsesfunksjonen med vekt på prosessforbedring og digitalisering
Kvalifikasjoner
- Relevant høyere utdanning, gjerne mastergrad innenfor juss, økonomi, teknologi eller supply chain management
Ønskede kvalifikasjoner
- Erfaring med ledelse av større anskaffelsesprosesser
- Erfaring innenfor offentlige anskaffelser (gjerne forsyningsforskriften)
- Erfaring med kontraktsoppfølging
- Erfaring fra å lede prosesser og prosjekter i samarbeid med fagpersoner
- Erfaring med prosessforbedring og digitalisering
- Erfaring med bruk av konkurranse og kontraktsadministrasjonsverktøy
- Kunnskap om eller erfaring med norske standardavtaler (SSA, NS, Kolemo m.fl.)
Personlige egenskaper
- Analytisk, strukturert og med god evne til å koordinere og prioritere oppgaver
- Selvstendig og med stor gjennomføringsevne
- Liker å jobbe i team og ser verdien av samarbeid og å dele kompetanse
- Faglig trygg og kan lede tverrfaglige grupper
Annet:
Arbeidssted: Bergen
Start: 02.01.23
Varighet: 6 måneder, med muligheter for forlengelse.
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker til konsulent@contikiressurser.no og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.