For en av våre kunder søker vi etter kandidater til stilling som anskaffelsesrådgiver.
Arbeidsoppgaver:
- Planlegge, lede og gjennomføre anskaffelser i henhold til LOA, FOA og Forsyningsforskriften
- Juridiske vurderinger av handlingsrom og prosessrisiko i samråd med avtaleeier/behovseier for eksempel ved utvidelse, reduksjon og endring av etablerte avtaler
- Håndtere den løpende kontraktsoppfølgingen med avrop, endringer og opsjoner
- Leverandørmøter i felleskap med avtaleeier/behovseier
- Bistå organisasjonen med kartlegging av behov, utarbeidelse av kravspesifikasjoner, evaluering og tildeling
- Andre oppgaver knyttet til anskaffelsesfunksjonen og sammenslåingen av Spordrift og Bane NOR
- Arkivering og registrering av saker i arkivsystem og konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV)
Kvalifikasjoner
- Relevant høyere utdanning, fortrinnsvis master i rettsvitenskap.
- Erfaring med gjennomføring av offentlig anskaffelser innenfor jernbanesektoren.
- Erfaring med IT-anskaffelser vil vektlegges positivt, men er ikke et absolutt krav.
- Kompetanse innen gjennomføring av hele anskaffelsesprosesser (inkludert kontraktsoppfølging)
- Erfaring med bruk av konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøy (KAV)
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Ønskede egenskaper
- Gode samarbeids- og relasjonsbyggende evner
- Evne til å jobbe effektivt, fleksibelt, selvstendig og strukturert
- Engasjert, løsningsorientert og fleksibel
- Nysgjerrig, initiativrik og nytenkende
- Omgjengelig med godt humør
- God økonomisk og forretningsmessig forståelse
- Serviceinnstilt og tillitsskapende
- Positiv bidragsyter til arbeidsmiljøet
Vi tilbyr
- Du vil bli del av et arbeidsmiljø med høyt faglig nivå og inkluderes i en virksomhet som utfører spennende og samfunnsnyttige arbeidsoppgaver
- Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer
- Godt arbeidsmiljø, høyt tempo og godt humør
- Moderne kontorfasiliteter sentralt i Oslo
Arbeidssted: Oslo
Oppstart: 01.09.23
Varighet: 31.12.23, med opsjon på forlengelse på 3 + 3 mnd.
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.