Skip links

Dokumentkontroller

For en av våre kunder søker vi etter kandidater til stilling som dokumentkontroller. Kunden ønsker økt kapasitet innenfor informasjon- og dokumenthåndtering, som støtte i overgangen mellom prosjektsystemer og bistand i flere enkeltprosjekter.

Arbeidsoppgaver:

  • Ivareta og koordinere oppgaver innenfor dokumentkontroll i prosjekter
    • Distribusjon og kontroll av innkommende dokumenter fra leverandører
    • Oppdatere dokumentregister i dokumentstyringssystemet (Omega365)
    • Overvåke prosjektets dokumentstyringssystem
    • Bistå med oppdatering og statusrapportering av dokumenter
  • Støtte i opplæring i bruk av Projects’ informasjons- og dokumentflytprosesser og systemer
  • Ivareta daglige oppgaver;
    • Etablere nye områder (sites) i gjeldende system (Omega365, Sharepoint), samt ivareta tilgangsstyring
    • Generell dokumentkontroll etter behov

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning
  • Erfaring og interesse innen informasjonsflyt, dokument- og systemadministrasjon
  • God kjennskap til dokumenthåndteringssystemer brukt i store utbyggingsprosjekter
  • (Omega365, PIMS365, eRoom, Sharepoint og/eller andre)
  • Må kunne jobbe selvstendig
  • God evne til å formulere seg skriftlig og muntlig både på norsk og engelsk

Arbeidssted: Oslo

Oppstart: 02.02.24

Varighet: 12 mnd., med mulighet for forlengelse.

Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.