For en av våre kunder søker vi nå etter administrasjonskoordinator rotasjon.
Stillingens arbeidsoppgaver:
- Mobilisering av personell til prosjekt i vårt system iht input fra prosjekt
- Delta i prosjektmøter
- Bestille reiser
- Påmeldinger til relevante kurs i Trainingportalen
- Andre adm.oppgaver ved behov
Dine kvalifikasjoner:
- Ønsker kandidater med gjennomført kurs i Dawinci-helibooking. Evt at personen blir kurset før oppstart
- Opplæring vil bli gitt
- Må beherske norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.
- Strukturert og nøyaktig
- Fleksibel og løsningsorientert
- Generell datakunnskap, erfaring med SAP er et pluss
Stillingens spesifikasjoner:
Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.
Arbeidssted: Haugesund
Oppstart: 04.03.2024
Varighet: 31.08.2025
Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.