For en av våre kunder søker vi nå etter Administration Coordinator – Rotation.
Dette er 3 posisjoner som skal gå i rotasjon 14-21 med overlapp.
Stillingens arbeidsoppgaver:
– Mobilisering/demobilisering av personell, eget, innleie + 3.part koordinering
– Utarbeide informasjonsskriv og mobiliseringsinformasjon i forbindelse med nytt personell på anlegg.
– Tilgangsøking for fabrikk/bygg + diverse IT programmer både i eget og Kunden sitt system.
– Bistå med HMS rapportering/HMS arbeid
– Kontroll på kontorplasser, rekvisita, IT-utstyr etc.
– Koordinere utsendelse av diverse rapporter
– Booke overnatting i Camp.
Dine kvalifikasjoner:
– 3-årig videregående utdannelse. Aktuell og lang nok jobberfaring kan kompensere for manglende utdannelse.
– Ønskelig med kjennskap til SAP
– Excel, word og PP
– Ønskelig med erfaring fra prosjekt, helst samme type administrative oppgaver.
– Kunne jobbe i team og takle høyt arbeidspress til tider.
– Prosjekt erfaring
– Erfaring med administrative arbeidsoppgaver
– Kunne Excel, Word og Powerpoint
– Ønskelig med kjennskap til SAP.
– Erfaring med å jobbe i team.
Stillingens spesifikasjoner:
Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.
Arbeidssted: Hammerfest
Oppstart: 15.03.2024
Varighet: 31.12.2026
Work schedule: 14-21 dag
Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.