I forbindelse med en forespørsel fra en av våre kunder søker vi etter deg som har erfaring fra IKT-anskaffelser fra offentlig sektor.
Stillingens arbeidsoppgaver:
- Gjennomføre og lede anskaffelsesprosjekter fra oppstart til kontraktsignering og implementering
- Utarbeide anskaffelsesdokumenter
- Lede evaluering og forhandlinger
- Gjennomføre anskaffelsesprosjekter for helseforvaltningen, herunder:
- IKT-anskaffelser av IT-infrastruktur
- IKT-anskaffelser av IT-løsninger
- Bistand til avtaleoppfølging
- Kompetanseoverføring til andre i avdelingen
- Bistå seksjonen med annet anskaffelsesfaglig arbeid ved behov
Dine kvalifikasjoner:
- Du har god erfaring med lov og forskrift om offentlige anskaffelser
- Minimum fem års operativ erfaring fra arbeid med offentlige anskaffelser der regelverk om offentlige anskaffelser er anvendt i gjennomføringen av anskaffelsen
- Erfaring fra tilsvarende prosjekter/leveranser innen IKT
- Erfaring fra Statens standardavtaler
- Gode ferdigheter i Excel og Word
- Gode kommunikasjonsegenskaper muntlig og skriftlig i norsk, samt beherske engelsk både muntlig og skriftlig
Ønskelige kvalifikasjoner:
- Erfaring fra å ha ledet og gjennomført IKT-anskaffelser fra A-Å (fra planlegging av anskaffelser til kontraktsignering og implementering)
- Gode samarbeidsevner og god gjennomføringsevne
- Lang erfaring fra forhandlinger, ha ledet forhandlinger og ha generell erfaring med forhandlet prosedyre
- Erfaring med ulike evalueringsmodeller og praktisk erfaring med evaluering av tilbud
- God kjennskap til generelle IT sikkerhetskrav og personvernkrav, gjerne spesielt innen helsesektoren/e-helse vil være en fordel
- Praktisk erfaring med konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktsadministrasjonsverktøyet (KAV) Mercell.
Arbeidssted: Oslo/Skøyen. Muligheter for hjemmekontor 3 dager pr. uke.
Oppstart: 02.09.24
Varighet: 01.09.25 m/opsjon på forlengelse på 1 år.
Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.