For en av våre kunder søker vi nå etter Innkjøpskoordinator.
Stillingens arbeidsoppgaver:
• Punching av rekvisisjoner til PO`er (Purchase Orders) og sende disse ut til leverandørene
• Følge opp ordrebekreftelser
• Bistå rekvirenter med systemer og retningslinjer.
• Leverandørkontakt
• Registrere nye leverandører
• Fakturabehandling
• Kategori-ansvar for sine varekategorier
Dine kvalifikasjoner:
• Kunden er ute etter en «operativ» kollega som får ting unna.
• Selve prosessen / hovedoppgaven er repetitiv, men med stor grad av ulike utfordringer.
• Erfaring innen innkjøpsfaget er en fordel, men nyutdannede innen kontorfag, administrasjon kan også være aktuelt.
• SAP kunnskap kan være en fordel, men grundig opplæring vil bli gitt.
• Vi er ute etter å finne «den rette» som har et «klart hode» og som viser interesse og driv.
• Vedkommende må tåle et høyt arbeidspress, i tillegg til å være systematisk og strukturert.
• Språk: Norsk og engelsk
Kandidat må være lokalisert i Europa.
Stillingens spesifikasjoner:
Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.
Arbeidssted: Porsgrunn
Varighet: 6 mnd
Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.