Vi søker etter en erfaren innkjøper til oppdrag hos en av våre kunder i Stavanger.
Arbeidsoppgaver:
Utarbeide, forhandle og følge opp kontrakter mot prosjektets underleveranser.
• Kommunisere og rapportere med andre deler av prosjektorganisasjonen i innkjøpsrelaterte saker
• Utarbeide, sette og følge opp PO/bestilling på materiell og tjenesteleveranser
• Innhenting av tilbud fra leverandører og kommersiell tilbudsevaluering
• Oppfølging av leverandører mot PO, kontrakt, leveranse og evt. endringsordre
• Intern expediting mot engineering og prosjektleder
• Oppfølging av materiell og leveranser ift. prosjektets innkjøpsplan
• Fakturahåndtering
• Avslutning av innkjøpsordre
Kvalifikasjoner:
• Innkjøper med minst 5 års erfaring innen innkjøpsarbeid innen offshore
• Erfaring med innkjøp av utstyrspakker (PRB)
• Erfaring med bulkinnkjøp
• Norsk og engelsk språk flytende muntlig og skriftlig
Systemkompetanse:
– SAP (Fordel)
– MS Office (krav)
– IFS (Krav)
Arbeidsperiode:
01.10.2020-01.10.2021
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.