For en av våre kunder søker vi nå etter Package responsible – Buyer
Stillingens arbeidsoppgaver:
Hovedansvaret vil være knyttet til større, komplekse innkjøpspakker:
- Utarbeidelse av forespørselsdokumentasjon
- Kommersiell evaluering av tilbud
- Forhandlinger
- Oppfølging av leveranser og leverandører
- Kostnadsbesparelser
- Risk- og avvikshåndtering
Dine kvalifikasjoner:
- Må ha erfaring fra norske prosjekter
- Bachelor eller master med minimum 3-5 år relevant innkjøpserfaring
- Ønskelig med erfaring som prosjektinnkjøper innen olje & gass
- Gode samarbeidsevner og evne til å jobbe både i team og selvstendig
- Svært god kontrakt og kommersiell forståelse, samt kompetanse på innkjøpsprosessen
- Gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig, norsk og engelsk
- Systematisk, analytisk, strukturert og nøyaktig
- Stor arbeidskapasitet
- Fleksibel og vant til å jobbe i et arbeidsmiljø med høyt tempo
- Erfaring med SAP som innkjøpssystem er en fordel
Stillingens spesifikasjoner:
Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.
Arbeidssted: Bergen
Oppstart: 01.03.22
Varighet: 01.03.23 m/mulighet til forlengelse
Contki Ressurser tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.