Skip links

Innkjøpskonsulent

For en av våre kunder søker vi nå etter en innkjøpskonsulent.

Stillingens arbeidsoppgaver:

  • Bistå med gjennomføring av offentlige anskaffelser fra A-Å, primært innenfor forsyningsforskriften del 1 og 2.
  • Registrering av signerte kontrakter i Oppdragsgivers innkjøpsportal (EU-Supply)
  • Overføring og arkivering av dokumenter i saksbehandlingssystem 360
  • Bistå i anskaffelser av konsulenter via bruk av dynamiske innkjøpsordninger.
  • Oppdatere prosedyre og rutiner for avdelingen, inkludert nye prosesser for dynamiske innkjøpsordning.
  • Annet relevant innkjøpsarbeid/anskaffelser

Andre oppgaver knyttet til anskaffelsesprosesser f.eks. forhandlinger, referatskriving, innsynssaker o.m. må også regnes med.

Dine kvalifikasjoner:

  • Tre år relevant erfaring med bruk av KGV-verktøy (EU-Supply) fra de siste 5 år.
  • Tre år relevant erfaring innenfor forsyningsforskriften fra de siste 5 år.

Stillingens spesifikasjoner:

Søknadsfristen for denne stillingen er ASAP, men vi vil også vurdere kandidater til lignende eller andre relevante stillinger fortløpende.

Arbeidssted: Oslo

Oppstart: 01.03.2024

Varighet: 31.03.2025

Contiki Ressurser tilbyr deg som ansatt:

  • Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
  • God oppfølging av våre medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.

Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.