Til en av våre kunder i Oslo søker vi etter en innkjøpskonsulent med erfaring fra offentlige anskaffelser.
Stillingens arbeidsoppgaver:
- Bidra til gode kommersielle avtaler innenfor gjeldende regelverk, samt riktig kvalitet og funksjon på varer og tjenester, i samarbeid med tverrfaglig anskaffelsesteam. Dette innebærer bruk av kundens gjeldende rutiner og maler for gjennomføring av anskaffelser.
- Lede gjennomføring av anskaffelsesprosesser innenfor IKT anskaffelser
- Bidra til at kontrakter implementeres og brukes aktivt som styringsverktøy
- Tilrettelegge besparelser/gevinster og bidra til måloppnåelse for kunden
Dine kvalifikasjoner:
- Utdanning på minimum bachelornivå innenfor relevante fag som økonomi, samfunnsfag, eller master i rettsvitenskap
- God kunnskap om regelverket om offentlige anskaffelser
- Erfaring fra prosesslederansvar for gjennomføring av offentlige anskaffelser innenfor administrative og eiendomsrelaterte anskaffelser
- Erfaring fra SSA standarder
- God muntlig og skriftlig formuleringsevne på norsk
- Plettfri vandel
- Erfaring med bruk av konkurransegjennomføringsverktøy (KGV)
- God erfaring med bruk av Excel
Arbeidssted: Oslo
Oppstart: snarest
Varighet: 01.06.2023, m/opsjon på forlengelse på 6 mnd.
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.