For en av våre kunder søker vi etter kandidater til stilling som kvalitetsrådgiver.
Arbeidsoppgaver:
- Ivareta rollen som koordinator usikkerhetsstyring i delprosjekter
- Bistå i planlegging og gjennomføring av internkontroll i virksomheten
- Støtte prosjektledere innen kvalitets- og usikkerhetsstyring
- Støtte prosjektleder og byggeleder i systematisk ferdigstillelse
- Ansvarlig for etablering og vedlikehold av usikkerhetsregistre og kontrollplaner i prosjektentreprisene, samt støtte prosjektleder og byggeleder i oppfølging av disse
- Bidra i virksomhetens kontinuerlige lean og forbedringsarbeid
- Fasilitere og utarbeide rotårsaksanalyser
- Utføre rollen som koordinator i avviksprosesser
- Utvikle og vedlikeholde prosedyrer, sjekklister og maler for å sikre kvalitetsstyring i prosjektgjennomføringen
- Sørge for at prosjektet er nødvendig oppdatert på prosedyrer og regelverk innenfor fagområdet.
- Følge opp gjennomføring av krav og kontrollplaner i prosjektet i ulike faser gjennom stikkprøver og rapportering
- Veilede og drive opplæring innen fagområdet i egen organisasjon og hele leverandørkjeden i leveranseprosjektet
- Bistå i sertifiseringsarbeidet for virksomheten (Miljøfyrtårn og ISO 9001 & 14001), samt interne og eksterne revisjoner
- Følge opp entreprenørenes leveranser til slutt- og ferdigstillelsesdokumentasjon
Kvalifikasjoner:
- Fortrinnsvis mastergrad. Lang erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
- Minimum 3 års erfaring fra en tilsvarende rolle innenfor bygg og anlegg
- Kompetanse til selvstendig å gjennomføre ulike typer rotårsaksanalyser, inkludert 8D analyser
- Erfaring med prosesskartlegging og forbedring av arbeidsprosesser er en fordel
- Dokumentert erfaring med revisjon av virksomheter
- God kjennskap til miljøregelverk, ISO-standarder og relevante ISO sertifiseringer (9001 og 14001)
- Erfaring med gjennomføring og oppfølging av usikkerhetsanalyser og styring av usikkerhet
- Erfaring med bruk av systematisk ferdigstillelse for sluttkontroll av leveranser
- Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter
- Komfortabel med å utfordre omgivelsene og vil bidra til endring innen bransjen
- Initiativrik og løsningsorientert
- Strukturert og målrettet i arbeidet
- En person med godt humør og som liker å jobbe i tverrfaglige team
- Strukturert, målrettet og sikkerhetsorientert
- Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter, både engelsk og norsk
Arbeidssted: Lysaker
Oppstart: Snarest
Varighet: 1 år. Opsjon på forlengelse med 1+1+1 år.
Contki Ressursert tilbyr deg som ansatt:
- Faglig utvikling og fleksibilitet gjennom å jobbe i prosjekter hos store offentlige og private virksomheter
- God oppfølging av våre medarbeidere
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
I Contiki Ressurser vektlegger vi å være tett på våre ansatte og vi fokuserer på å være en profesjonell, trygg og hyggelig arbeidsgiver hvor du tydelig skal merke at fokus er på deg.
Har du spørsmål rundt stillingen er det bare å kontakte meg, Marina Isdal, på e-post: marina.isdal@contikiressurser.no eller på telefon 98236403. Hvis du mener at dette er jobben for deg – send en utfyllende CV og en kort beskrivelse av hvorfor du søker og vi tar kontakt med aktuelle kandidater for en samtale.